2017. szeptember 25., hétfő

Se veled, se nélküled-avagy, hagyjuk a picsába!

Rengeteget agyaltam,hogy megírjam-e ezt a kis szösszenetet vagy magamban tartsam,de annak mi haszna lenne? Ha már engem tönkre tett egy ilyen,hadd menjek annak elé, hogy mással is ez történjen.

Személyes történetet nagyon nem szeretnék írni, hiszen az enyém is csak egy, a rengeteg féle "se veled ,se nélküled" kapcsolatból.



Nézzünk párat:

1."Nem vagy nekem elég jó de azért valamiért, mégis melletted kötök ki minden hétvégén"
2."Én nem vagyok neked elég jó ezért nem kínoználak a jelenlétemmel, de a hiányod engem kínoz"
3."Mi csak barátok vagyunk, szóval ez bonyolult"
4."Magányos vagyok, szóval tök jól esik a jelenléted, de nekem nem kell kapcsolat"
5."Most szakítottam, szóval ezt tartsuk egyelőre titokban"
6.Vagy épp "Nem szakítottam, szóval két vasat tartok a tűzben"

Én az elmúlt időben ezekkel találkoztam,persze ahány kapcsolat, annyi változata van de talán egy közös van bennük :NEM MŰKÖDNEK.
Értsétek meg-én is megtettem- ami nem megy, azt ne erőltessük. Időpazarlás,felesleges stressz forrás,egy megoldandó probléma, amire nincs megoldás, hiszen egy kapcsolat két emberből áll.

Miről is beszélek?
Egyetlen szemszögből tudom nektek bemutatni, hiszen ezt én is átéltem.
Beleszeretünk valakibe, aki egyszer lehozná nekünk a csillagokat az égről, máskor meg olyan flegma velünk, hogy azt kívánjuk bárcsak kaktuszt nyelne.

Általában ez a valaki -nevezzük Ő-nek- akkor jön az életünkbe, amikor szükségünk lenne valakire,bárkire. Az elején az egész ismerkedés új és izgalmas.Mi beleszeretünk, nekünk fontos lesz, de Ő -akármilyen okból kifolyólag- nem teljesen úgy viszonozza ezeket a dolgokat, ahogy mi szeretnénk.  Mi mindent megtennénk érte, Ő nem. Mi egy normális kapcsolatot szeretnénk vele létesíteni Ő nem. Egy idő után ellök magától minket, bunkózik, megbánt miket. Mi pedig magunkra maradunk az érzéseinkkel.
 Tételezzük fel, valahogy elkezdünk kimászni a gödörből, amibe tulajdonképpen Ő  belelökött és ott hagyott minket, mire újra visszajön és a kezét nyújtja. Mondjuk együtt töltitek a hétvégét. Elhiszed, hogy most már működni fog, kihúz téged a gödörből, de eljött a hétfő és Ő visszalök. Újra. És kezdődik elölről. Ez egy ördögi kör. Egyet előre, kettőt hátra. Közelebb húz,majd még messzebb lök, mint eredetileg voltatok.

Mi történik velünk?
Őrlődünk. "Ő miért csinálja ezt velem?" "Nem vagyok elég jó neki? De miért?" "Ő vajon mit érez?Szeret engem? Vagy szeret de nem annyira, hogy velem legyen?" "Mit kéne csinálnom, hogy az enyém legyen?"
Átmentem ezeken higgyétek el tudom, hogy mivel jár. Kihat a kedvünkre, a teljesítményünkre és még a többi kapcsolatunkra is. Egy ilyen helyzet nem egészséges, szó szerint bele lehet bolondulni. Én most így lassan egy év kínlódás után, veszem a bátorságot és "osztom nektek az észt".
Tudom,hogy nem akartok ebből kilépni, mert mikor éppen ott van és mondjuk összebújtok a sötétbe vagy táncoltok esetleg elhiteti veletek, hogy ez most működni fog...akkor nem akarod, hogy vége legyen mert szereted. De EZ ÍGY NEM JÓ!

Mik a tanácsaim?
Persze kinek mi válik be, de egy év alatt sok mindent kipróbáltam és volt, ami hatott de igazából, hogy sikerüljön ebből kimászni egy dolgot tisztáznotok kell magatokban. Az egész döntés kérdése.

Szóval ahogy Dua Lipa mondaná "Az új szabályok":


1.LEGFONTOSABB: Döntsd el,hogy te pedig, ha az ég a földdel összeér, akkor is elfelejted őt. Ha ezt nem döntöd el, ne is menj tovább.
2.Bármilyen nehéz is, tudasd vele az egész helyzetet. Mondjuk üljetek le és tisztázzátok,hogy neked ez így nem jó te többet akarsz..egyebek.
Ha ezt nem akarod, mert én se akartam és nem is fogom mert talán ezzel még bonyolultabb lenne a dolog akkor...
2.1 Nemes egyszerűséggel ne foglalkozz vele.Ne írj neki, ne keresd, hagyd, hogy hiányozz neki.
Mert mi van, ha ő sem tudja mit érez,és nem feltétlen rossz ember Ő, az is lehet  szeret,de egyéb befolyásoló tényezők vannak. HA ez a helyzet akkor azzal, hogy megváltozik a viselkedésed az övé is megfog.Mert rájön, hogy szüksége van rád, szeretitek egymást és nem vagy biztosíték az életében. Hogy elveszíthet.
3.Mozdulj ki otthonról.A szerelmes dalok és közös képek nézegetése nem segít.
3.1 Legyél azokkal az emberekkel akikkel boldog vagy beszélgessetek,nevessetek.
3.2 Menj el bulizni, mozizni, táncolni.
4.Ismerkedj! Van ennél fontosabb? Add meg másnak a lehetőséget, mert mi van, ha vár rád valaki, aki azt tudja adni, amit Ő nem.
5. Hallgass olyan zenét,nézz olyan filmet, ami magabiztosságot és biztosítékot ad arról, hogy más is túlélte ezt.

Szóval. Nem vagyunk vakok igaz? HA egy kicsit messzebbről nézzük a képletet összeáll az!
HA úgy érzed kihasználnak és nem fog változni, azonnal sétálj el onnan! Kedveseim tudom, hogy
az ember társas lény és ha szeretünk valakit ez nem ilyen egyszerű. De egy ilyen ember érne annyit, hogy tönkre menjünk?
HA viszont úgy gondolod, hogy ebből tényleg lehet valami, kicsit hanyagold a dolgot. Húzódj hátra és sodródj az eseményekkel. Ő is keres? Észre veszi, hogy nem foglalkozol vele? Ettől megijed?
Az ember mindig abba kapaszkodik, ami elveszni látszik. Ekkor tanuljuk meg mi is fontos nekünk.
Engedd el,komolyan... hagyd elmenni. Honnan tudná, hogy rád van szüksége, ha nem is tudja milyen nélküled?
Ha elmegy...neked ez lesz a legjobb, mert kijössz a gödörből és újra kezdhetsz mindent. Csak Ő vesztett valakit,aki szerette. Neked pedig...eggyel kevesebb gondod van.

Ha marad...nos. Ez elég egyértelmű.
💘
Szerencsére megkeresett egy lány a saját történetével,nézzük ő mit írt nekem:

Fruzsi(23,Kaposvárról): "Másfél évig kerülgettük egymást. Zoli olyan fiú, aki nem szeret túl sokáig egy helyben vagy akár egy lány mellett maradni. Az elején még azt hittem megváltoztathatom,hogy én leszek az a lány, aki miatt majd frankón máshogy viselkedik. De másfél év után meguntam, nem foglalkoztam többet vele.Nagyon nehéz volt.Az egyik közös barátunk(Viktor) rengeteget segített,hogy elfelejtsem Zolit. Azóta sok minden megváltozott, Viktor fél éve gyűrűt húzott az ujjamra. Zolival azóta nem tartom a kapcsolatot, de boldog vagyok mert azzal, hogy végül nem adott semmit, mégis neki köszönhetem hogy boldog vagyok. "

Sok Boldogságot Fruzsinak és Viktornak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése